Minden ezüst ami fénylik

Nagyon úgy nézem, végre révbe ért a szerelmem az új-zélandi dollárral, ilyen sokáig ugyanis még egyszer sem sikerült az együttlétünk :-)

Ezen felbuzdulva fel is húztam a stopomat újra, most már igen pozitív tartományba, hogy kellemetlen meglepetés ne is érjen.

De nem ülhetek ezen az egy pozíción örökké, úgyhogy most egy viszonylag ismeretlen terepre merészkedtem. Imádom az ezüstöt, nem is hordok más nemesfém ékszert, nem is értem eddig miért nem kereskedtem vele. Persze elvakított az arany. De most eljött a pillanat.

Íme a grafikon:

xagusd1212.JPG

A jó öreg Fibonacci-katapult legalább annyira a szívem csücske mint a kiwik, így nyilván minden grafikonon először ezt figyelem. Az ötvenes szint és a korábbi technikai szint vételi zónát mutatott, de azért még nem vettem volna. Viszont felhívták a figyelmemet egy gyertyakonfigurációra, olyan szép neve van, hogy nagybetűkkel írom, BULLISH ENGULFING. Senki ne szóljon meg érte, hogy nem saját kútfőből jött ez az ötlet, de bevallom, a gyertyakonfigurációkkal nem vagyunk jóban, és ez valószínűleg kölcsönösen megmarad. 

Szóval a lényeg mégis az, hogy megvettem ezt az ötletet, meg az ezüstöt is. Most egy kicsit gyengélkedik a pozíció, ám mivel a felét már levédtem, nagy bajom nem lehet!

 

süti beállítások módosítása