Amit meg tudsz csinálni demóban, azt meg tudod csinálni éles számlával is.

trader2_1.png

Tegnap az intenzíven
M. Castorinától gyorsan lekérdeztem a fontos infókat.
Angolomat,  kell még csiszoljam, ez biztos.
Mindamellett sok mindent értettem.
Mondom, két éles számlámat már elégettem.
Kérdezi, kis számlák voltak, mondom igen, erre ő, az szerencse,
mert az elsőket általában mindenki elégeti.
Még jó, hogy nem nagy számlával kezdtél.

Most megint demózom. Tanulok. mondom.
Neked nem több könyv kell,
nem több információra van szükséged, mondja,
változtass a gondolkodásodon.
Mondom, demóban, meg egy idő óta elég konzisztens lettem,
és elég jó a találati arányom és jók az eredményeim is.
És szoktál tréd közben izgulni?
Szoktam, szoktam…előfordult már.
(nem, soha, sőt relaxál a trading)
Akkor ez még közelebb van a gamblinghez, a pókerhez,
mint  a trédhez, mondta Michele.
Kérdezem, de növekszik a kockázati tőke, akkor se illik izgulni?
Vagy mi van azzal a bankár brókerrel, aki épp most ad el,
valami számomra irgalmatlanul sokat, hogy megmozdul tőle a piac,
azzal mi a helyzet? Ő se izgul?
Azt mondta, szerinte nem valószínű, hogy nagyon izgulna.

Mikor menjek vissza éles számlával, tartok, attól, hogy ezek az új sikereim,
csak a demó számlának tudható be?
Azt mondta a Mester.
Amit meg tudsz csinálni demóban, azt meg tudod csinálni éles számlával is.
Ez fontos volt most nekem…

Beszélt sok mindenről, arról, ő hogyan kereskedik,
mit gondol a chartról, hírekről, piaci zajokról, idősíkokról, a trendekről, trendvonalakról,
ő hol, milyen pontokon, mikor lép piacra és mikor nem.
Megint tanultam valamit.
Dedikáltattam magamnak a könyveit.
To Potter: sure you will find yourself in the market. :)


A következő alkalmakra sajnos, nem tudok menni,
A Duna nem engedi, mert itt nálunk árvíz van.
Trédelem, tovább azt a számlát, (Lásd: előző poszt)
Az eredményjelző tábla:

DetailedStatement20130605.gif

Gross Profit: 0.00 Gross Loss: 226 830.01 Total Net Profit: 226 830.01
Profit Factor: 0.00 Expected Payoff: -661.31  
Absolute Drawdown: 0.00 Maximal Drawdown: 5 417.00 (9.65%) Relative Drawdown: 9.65% (5 417.00)
 
Total Trades: 343 Short Positions (won %): 224 (91.96%) Long Positions (won %): 119 (88.24%)
Profit Trades (% of total): 311 (90.67%) Loss trades (% of total): 32 (9.33%)
Largest profit trade: 17 712.23 loss trade: -5 143.60
Average profit trade: 0.00 loss trade: -7 088.44
Maximum consecutive wins ($): 66 (50 660.55) consecutive losses ($): 3 (-5 215.80)
Maximal consecutive profit (count): 50 660.55 (66) consecutive loss (count): -5 417.00 (2)
Average consecutive wins: 12 consecutive losses: 1

Ma Nagyot Skalpoltam a Daxon..

süti beállítások módosítása