Szeretnék megosztani személyes feljegyzéseimből

Ez a tegnapi bejegyzés folytatása


+ A nap megy tovább.... a gyerekkel már elbringáztam az oviba, kitoltam egy posztot a blogomra, levelekre válaszoltam, rengeteg emailt olvastam, sokat, nagy most a pörgés a suliban.

 

Közben kivettem a trédekből  kockázatot 11:30-kor a 256 os posztolt trade, minimum hoz  már pár százast, a nyakára tolva a SL, ez most itt nem hiba.

Mikor mélyen  alászállt, ahogy írtam,
onnan még 100 pontot, 200 pontot, 300 pontot is leszúrt még.

Ezért ott vettem még ötöt a profit erejéig 242-nél.

Ezen most van négy ezer dollár nyereség.
a kezemen ülök, úgymond
és közben nyomkodom
a klaviatúrát ezzel a szöveggel.
Kis képzavar.

 Most van az hogy egyre több lesz...

 11:37
Ha most mára abbahagyom a trédelést, ha lezárom a pozícióimat,

akkor ma, összeklikkeltem 12 ezret.

Most jön a mohóság?

Oké bukni már nem lehet, valamennyi profit van is már, hol a határ,
az árfolyam még a nyitó árhoz sem ért vissza.

Oké nagy a kockázat, nagy a kísértés, hogy lezárjam. Fogd a pénzt és fuss?

 Szinte látom, ahogy kistoppol, apad a profit.

Fordul vagy hullámzik?
Itt persze nincs mit aggódni…

Most van az a rész, hogy akár el is léphetek a monitor elől, egy scalper kávés reggelire..

És ha visszatenném break evenre?

Ezt már ne tologasd, húszon öt pont biztos.

korai volt a BE,
a poziciómngm a következő fejlesztendő területem

 Lassítanom kell, szép trédek voltak, most ha ma már nem tér ide vissza az árfolyam, ha a piac nem veszi ki a stopjaim, már akkor is egy átlagon felüli teljesítmény részemről

és csak megy, 15 ezer, ha lezárom a napot, ez már több mint az 50 százalék.

azt csak 11:47.

Közben úgy-e  a Piac, csak mozog, csak mozog.
Ő is ki akarja fejezni magát.

És már érzem is,
jön a Nagyarcuskodás.
Légy szerény fiam, a jövőt nem sejthetem
a chart ezer rejtelem,
ahogy lesz, úgy lesz.
Csak semmi utólagos előrelátás, rendben?

Szépen gyarapszik a profit.

 A kockázatmenedzserek lassan ebédhez készülődnek

Ez a kis korrekció kistoppolhat…

…most gyere már ide vissza…

más profitot realizál, te meg itt hu moralizálsz,

aztán meg már lusta is vagyok,
újra belépőket keresni,
meg piramist építeni,
csak várok és ez a déli ringatózás egyszer csak,
egy kétezer pontos rallybe kezd,
fantáziálgatok,
hogy mintha itt,
 a gyors meggazdagodás vágya is kitűnne,
újra és újra és ki akar türemkedni…
…ez a motívum, 
mint a szög  a zsákból.
(Ezzel lesz még dolog)

 

Vagy csak nem akarok itt ücsörögni a kezemen,

megduplázom a tőkét, aztán elmegyek sétálni,

a golf pályához, az nagyon szép rész itt

és hangos a sok madártól.

a telómat itthon hagyom,

vagy lenézek a partra,

vagy csak írogatok róla,

hogy mit fogok majd még ma csinálni.

vannak a kötelezők,

a Család

16h-tól ma én vagyok a konyhán,

párom távol, én meg helyből távol.

           

Mire eléri a profitcélom a Dax, addigra én jóllakva csendes pihenőztem egyet,
szusszanok egy órát.

a piac meg csak mozog csak mozog…

ha eltaláltad az irányt …

 Birgi  is megmondta, ne a nyerő vesztő arányt akard kontrollálni, hanem, hogy amikor nyerek az (mindig) több legyen mint amikor nem nyerek.

 

12:12 edédidő szerelem

mindig jó veled
ha intimegyveleg
vagy ha
veled nyelvelek

szeretni aki szeret
szeretve lenni,
ez nagyon-nagyon jó dolog
rád gondolok, rólad gondolkodom

 

apám hívott, most jót beszélgettünk
telefonba mondta
ő ma már kiolvasott három folyóiratot
nem kell annyit foglalkozni önmagunkkal
másokkal törődjek…ne csak magammal
ezt mondta, azt letettük


Ha az elmélet nem téves, most ez nem csak egy 50 százalékos vissza teszt, a nagy zuhanásra és már megy is tovább lefele, hanem ahogy én olvasom az árfolyamot, a piac már meghaladta a mai napi mélypontját és megy tovább a megkezdett útján.

 

Határtalanság, a korlátlan piac.

Mikor a stopom felé megy,  azzal a kaján vigyorral a képin, mintha nem tudná, hogy mi a „helyes” irány? - na akkor az feszültség.

Láthatóan, minden az elméletek helyességét igazolja.

Dobtam rá egy fibo, ezt akkor szoktam csinálni, amikor elbizonytalanodom, vagy ha a piac elbizonytalanodik.

hoppá pár pontra a tréd végétől

az ár folyam

daximaxi

próbálkozzam egy shorttal?

 

még most, mert gyorsnak kell lenni, mert  a Dax is gyors,

bár most sántikáló vénembernek látszik

ez most egy komoly pillanat  

döntéseket kell hozni, ha a 265 öst kilövi, akkor  a másik két tréddel mi legyen?

lezártam a pozitkat,  így a mai napi biztos 8742 ezer usd eddig
szünet…

süti beállítások módosítása