Az egymilliárd kínai és én…

 

Egy Kommentátor levelére…


Ezen a héten egy új stratégiát tesztelek („ Hardprofit” a neve) szintén robot és az ember együttműködése a téma, itt köt a robot és aztán kezdődik a gondolkodás.
Míg, a Hogyan kereskedem-ben a robot (EA) az RSI és EMA közös adataiból jelet generál és aztán eldöntöd, hogy kötsz, vagy sem.
Fő trend, alakzatok, támasz-ellenállás, a grafikon törvényei és a többivel összhangban.
Igen, ezt használom.
Jövő héten éles hét.  Dr.Potter és én, összesimulunk ketten, a Parketten.


Kérdezed, hogy „mik a várakozásaid a következő x hónap teljesítményét illetően? :)”

A teljesítmény nagyon puha terület.

Nem vagyunk egyformák, neked olyan piacod van nekem ilyen…

Úgy fizetem magam, ahogy a piac engedi.
A nyugodt kerekedés alapja a helyes pozícióméret.  Ezek a szlogenek. Persze az alapok.
A napi egy százalék már lehet jó cél. Bár vannak, akik erre felhördülnek… és/vagy beérik heti eggyel…

Kiszámoltam és nekem nagyon kell tekernem, hogy ott legyek, ahova tartok.
És ha van mozgás a piacon, akkor ritkán hagyom ott a lehetőséget, ha meg is van a napi profitcél. Apukám meg mindig azt mondta, hogy dolgozz keményen!

A napi egy százalék nekem ezért, néha kevés. Nagy számlán biztos jó pénz, kis számlán, ami nagy számla akar lenni, csak lassú fellendülést hozhat.  És talán, lehet, mohó is vagyok, de remélem megbocsát  érte a Teremtőm! 

+

Egymilliárd kínai és én.
Verseny van-, "rohadt érzés, de én szeretem".
Verseny önmagunkkal.

 

süti beállítások módosítása