„Jönni kislány, én nagy művész, fogni bicepsz milyen kemény….”


Fontos bejelenteni valóm van.
1000 dollárral kilépek a Parkettre.

Ez egy reális kockázati tőke, - egy fazekastól.
Mondjuk, ennyit félretettem és ez az összeg nem zavarja a család megélhetését. 
Ha meg mint vállalkozásként tekintek a DT-re, komoly befektetés, ebből a pénzből már kemencét is vehetnék…
És… ennyi pénze úgymond bárkinek lehet. Neked is...
Szeretném megmutatni, hogyan jutok el egy már megélhetést adó számlaméretig.
Pár év :-)


És mi előnyöm lesz nekem ebből, hogy benevezek erre a nyilvános Tradelésre?
Külső kontroll? Szeretem, ha néznek? Kérdésre kérdés?
Miért is? Mit akarok bizonyítani? És ezer kérdés megint.

Mióta kereskedem? Az elemiben elcserélt első szendvicsem óta.
Megvenni valamit egyért, eladni kettőért, gyorsan, ez volt a mottóm.
Még fiatalon, a rendszerváltás zavaros éveiben már 3 standom volt a város forgalmas terein. (Szamizdat, Kerámia, Ezüst, Strandpapucs, stb.) 


Ja, most is van 4 shopom/boltom az interneten.  A változatosság kedvéért az egyikben régi pénzeket adok-veszek.  Ez a legújabb portfólió diverzifikációs kísérletem.
Érdekel a pengő/forint és a korona/forint kereszt is, nem csak az EUR/USD.
Saját termékkel is sokszor voltam / vagyok a piacon.
Komoly tapasztalatok.
Már-már versenyelőny.

Közben…belső hang.
Még mindig azon morfondírozom, hogyan legyek életforma szerűen Day trader. Feliratkoztam a Portfolio.hu képzéseire, előadásaira…találkozni fogok emberekkel, akiket hasonló témák foglalkoztatnak…és bízom a gondolatindító felismerésekben is.

Még jó, hogy kisütött a nap.  Ahogy melegszik az idő, a tyúkok is nagyobb kedvvel tojnak.
Meg is nézem, van e tojás.

süti beállítások módosítása