Van aki helyettem dolgozik

Az van, hogy felfogadtam egy szolgát :-) Na persze nem azért, mert akkora király(lány) vagyok, hogy megengedhetem magamnak, hanem pont azért, mert minden segítség jól jön.

Mint AlfaTrader számlatulajdonos, letöltöttem ezt a Traderinas nevű dolgot (program, alkalmazás, robot, izé) ami pont az olyan rakoncátlan kis kereskedőknek való, mint én. Sajnos jeges koktélt nem szolgál fel ezekben a halálosan meleg napokban, viszont annyi minden mást megtesz helyettem, hogy nekem van időm ilyenekkel foglalkozni.

Köztudottan control-freak vagyok, így aztán kifejezetten nehezemre esik bármit kiengedni a kezeim közül, ami a számlámat érinti, de most megpróbálom. Még akkor is, ha ehhez át kell állnom a MetaTrader4-re, pedig én kitartóan a Trading Station II-t favorizálom (előbbi platform érdemeinek teljes elismerése mellett is). Szóval mindössze két vonalat kell kezelnem, ezekkel tudom meghatározni a belépési pontot, akár kitörést akár korrekciót próbálok lekereskedni, az összes többit megcsinálja helyettem, kockázatot is kezel, sőt még pozíciót is épít, és ami a legjobb, hogy az összeset meg tudom változtatni, nem sértődik meg. Nem egy önérzetes típus. 

Mivel a letöltés után még mindenféle dolgokat kell beállítgatni, kicsit először megijedtem, mert én annyira ostoba vagyok minden ilyesmihez, hogy nincs az az írásbeli segítség vagy előadás, ami ezen segít. (Normális emberek számára tényleg könnyű ám...) Szóval nekem saját magamnak kell kitapasztalnom minden egyes funkciót, hogy aztán egy saját, bármikor elérhető neuronhálózat jöjjön létre a fejemben.

Az egyik első próbálkozásom rögtön közel 5 eurómba fájt, de ez tulajdonképpen csak az én bénaságom, így egyáltalán nem meglepő. Megpróbáltam az EURHUF grafikonra is rátenni, de valahogy úgy sikerült, hogy az alsó tradevonal pont az aktuális gyertyára került, így azonnal vételi pozíciót is nyitott a program. Valahogy úgy, mintha egy téridő lyukon keresztül pont az utolsó perceit élő Titanicra kerültem volna, mivel persze az árfolyam épp komoly süllyedésben volt. Bár országos csúccsal javítottam a pozíciózárási időmön, így is csak ennyire tudtam szépíteni. Mondjuk nagyon röhögtem, hogy én még így is képes vagyok veszteséget produkálni.

Úgyhogy most azzal töltöm az időmet, hogy összemelegedjek a személyzettel.

Remélem gyümölcsöző kapcsolat lesz!


süti beállítások módosítása