Agresszív trade-nek stop loss a vége

Most már kijelenthetem, hogy az NZDUSD kereskedésem jó ötlet volt. Nem azért, mert csinos a grafikon, hanem mert bármi is lesz, egy adag profit már a számlámon üldögél :-)

És persze bármi is lehet még.

nzdusd1207.JPG

A túl korán lezárt AUDUSD pozícióm felett érzett szomorúságom is enyhülni látszik, ugyanis – ismerve magam – élek a gyanúperrel hogy vissza fogom venni, de minimum megpróbálom :-)

Azért nem minden szép és jó. Itt is járt a Mikulás, de nem hozott semmit, ellenben elvitte a hét elején megnyitott EURGBP pozimat. És vele együtt jó néhány eurómat. Biztos rosszkislány voltam.

A napos grafikonon alakulóban volt egy fej-vállak, én meg jól eladtam a jobb vállam csúcsát, azaz amit annak gondoltam. Lelki és mentális vállakra is támaszkodhattam, így bevállaltam. Na jó többször nem írom le a váll szót!

eurgbp1206.JPGAgresszív kereskedés, az biztos, és most megint bebizonyította az élet, hogy az agresszió semmire sem megoldás! Azt hiszem a stopszinttel lehetett a gond, mert ahogy látszik a napos grafikonon, azért csak váll lett belőle, csak kicsit feljebb húzva.

De azért ideteszek egy négyórás grafikont is, mert azon meg sokkal jobban látszik, hogy nem sokon múlt a dolog. 

EURGBP-h4.JPG

Azt hiszem nem tehetek mást, mint vállvonogatva elismerem, hogy ez nem jött be, és egyébként is hétvége van, mindenki menjen inni!

süti beállítások módosítása