Most minden arany ami fénylik

Elárulom, szeretem a péntek13 napokat. Ezúttal is bejött, igaz, már csütörtökön kezdődött a dolog, amikor – számomra is váratlanul – mégis visszatértem régi szerelmemhez, az aranyhoz. Tudom, azt mondtam csak akkor nyitok rajta pozíciót, ha az nagyon indokolt, de nem bírtam magammal. Ezúttal mondjuk nem is bánom. Nézegetve a kialakuló háromszöget, arra gondoltam, hogy ebben az alakzatban van még egy felfelé menet, így aztán még csütörtök délelőtt tettem egy buy limit megbízást 1560-hoz. És mi történt? Hát persze hogy visszapattant az árfolyam!

 arany 0717_1.JPG

A grafikon a mai állapotot mutatja, mert valószínűleg annyira meglepődtem magamon, amiért már megint arannyal kereskedek, hogy teljesen elfelejtettem megörökíteni a dolgot.

Szóval ez egy szép kis profit lesz, főleg, hogy már a stopot is jócskán felhúztam. I love GOLD :-)

süti beállítások módosítása