Welcome back, profit!

Elborítanak az impulzusok az új munkahelyemen, így aztán különös gondossággal kell felhasználnom a tőzsde iránti szerelmem minden energiáját, hogy legyen erőm még a grafikonokkal is megküzdeni.

Az már biztos, hogy a mélyponton túl vagyok, amiben nagy szerepe van annak, hogy végre abbahagytam a sorozatgyilkosságokat a számlám ellen. Azért az igazsághoz hozzátartozik, hogy a legutóbbi pár kereskedésem nem az én érdemem, természetesen a Portfolio Traderszoba és/vagy Jerry volt a forrás.

Így ezekkel nem ékeskednék, inkább ajánlom mindenkinek mindkettőt. Mármint utóbbinak csak a posztjait. Többi részével nem kufárkodnék itt :-)

De végre egy ötlet, amiért csakis én vagyok a felelős! 

Mindig lenyűgözött a technikai elemzés, különösen az alakzatok, de eddig sokszor úgy éreztem, gyakorlatlan szemem egyszerűen nem látja meg a tutit. Most viszont találtam valamit, aminek jobban megörültem, mint egyszeri hívő a tölgyfa kérgében manifesztálódott Szűzanyának.

nzdusd1126_1.JPG

Tudom...már megint az NZDUSD. De hát mit csináljak, ha mindig ennél a devizapárnál nyílik meg a grafikonnézőm... És igen, lehet megint beszólni, de ez akkor is buy, mert ez egy olyan szép (fordított) fej-vállak, hogy csak na. Ráadásul hiszek a dollárgyengülésben, azóta is élő AUDUSD pozícióm érdekében meg pláne.

Az előző emelkedés viszonylagos meredeksége arra csábított, hogy nem menjek a megbízással a Fibo 38-as szint alá, ráadásul korábbi ellenállások miatt is ezt láttam működőképes választásnak. Aktiválódott is szépen. És ha ma valaki rápillant a grafikonra, akkor úgy tűnik nem volt ez olyan rossz ötlet. Na persze nyilván most elkiabálom, de történjen akármi, ezt a tradet felvállalom. :-)

 

 

süti beállítások módosítása