Hajrá forint!

Nos, hát eljövend a messiás, és megtörtént az, amire vártam: esik az EURHUF árfolyam. Na persze ez rögtön felvet egy nagyon komoly kérdést: mikor lépjek piacra? Ebbe a zuhanásba beleszállni már nagy butaság lenne, így a legjobb, amit tehetek, hogy megvárok egy korrekciót.

eurhuf1005.JPG  Mivel alakzatból lépett ki, nagyon valószínű, hogy visszatesztel. Jó bevált módszeremet – amit már le is másoltak – miszerint ráülök a kezemre, ezúttal is használhatom. Természetesen ez a helyzet az USDHUF esetében is igaz, és talán valóban érdemesebb azon a devizapáron próbálkozni. Nekem valahogy az euró-forint páros a szívem csücske, de az okos tanácsra mindig hallgatok.

Így tettem az NZDUSD pozimat illetően is ... tegnap a kamatdöntés előtt felhúztam a stopot, hogy ha megbolondul a piac, túl sokat ne veszítsek. Nyilván pont az új stopszintig szúrt vissza, de sebaj, viszonylag kis veszteséggel megúsztam, és majd szépen visszaveszem.

nzdusd1005.JPG

Egyébként nagy változások készülődnek kereskedői személyiségemben. Mostanában elég sokat ülök a gép előtt, és ez mindenképpen arra sarkallt, hogy kezdjek day-trade stratégiákat is beengedni a tudatalattimba. A vágy persze már régen bennem él, de valahogy nem éreztem magamban elég rutint ahhoz, hogy belevágjak. Ám azóta megváltoztak a dolgok, és rájöttem, egy igazi skalpvadász reinkarnálódott bennem. Jövő héten mindent elmesélek :-)

süti beállítások módosítása