Egy jó EURHUF shortra vágyom

Jó pár napig üldögéltem a pozíciókban, ami az EURHUF esetében kezdett nem túl előnyössé válni, a rollover miatt. Hétfőn úgy döntöttem, nem megy ez most annyit fel, amennyit bukok a napon túli levonáson, így aztán 285,6 környékén lezártam a megmaradt utolsó vételi pozimat. Azóta persze nyilván feljebb ment, de meg lennék lepődve ha nem ez történik :-) Nem mondom, hogy csúcskereskedés volt, de azért megkerestem rajta a tőkém 3%-át, ami nem olyan rossz.

Közben megnézve a napos grafikont, a kialakult ék elgondolkoztató. Ezen a grafikonon azért nehéz nem csökkenő trendet látni, így akár az ár lefelé is kitörhet. Ennek több szempontból is örülnék. Egy short pozíció hosszú távon nem csak napon túl lenne jövedelmező, de lássuk be, kevésbé perverz dolog lenne végre nem a törlesztőrészleteim ellen kereskedni :-)

eurhufokt3.JPG

Az NZDUSD vételemet eszem ágában sincs lezárni, sőt. Mivel elég kis mennyiséget vettem a stopszintem és a kockázatom miatt, most egyfolytában azon jár az eszem, hogyan növelhetném egy kicsit a pozícióm méretét. Vagyis egészen ma reggelig gondolkoztam ezen, mivel most éppen zuhanórepülésben van az árfolyam...

nzdusdokt3.JPG

Nagyon remélem, hogy a 0,8186 körüli támasz megállítja, mert különben elkezdek idegeskedni, az meg ráncokhoz vezet hosszú távon. A stopom persze még mindig biztonságos mélységben van, és ha már azt ígértem kitartó leszek, betartom, ettől függetlenül jobb lenne pluszban látni újra ezt a tradet.

süti beállítások módosítása