Megvagy, kiwidollár!

Mindenhol azt olvasom, hogy ideges a piac.

Hát én meg pont mosolyogva nézem a monitort.

Legutóbb elég csúnyát buktam az NZDUSD short pozíciómon, kitartó természetem mégis arra hajtott, hogy tartsam fókuszban a devizapár grafikonját. Így aztán szerdán realizálódott bennem a tény, hogy nem csak valami véletlen a felfelé menet, hanem valószínűleg az új irány. Vételben gondolkozva először a 0,807-0,808 közötti szintet szúrtam ki, egyrészt itt a legutóbbi emelkedés 61-es Fibo szintje, másrészt korábbi ellenállások és támaszok miatt szép kis technikai szint is. Aztán jött egy isteni :-) sugallat, (jó, az isteni kicsit erős, mondjuk inkább barátinak) hogy bizony 0,821 környéke akár már fordíthatja is az árfolyamot. Ezzel egyetlen gondom akadt, hogy akár az ATR-t, akár a legutóbbi völgyet veszem alapul a stopszint meghatározásához, az elég távol kerül a vételi ponttól, így nem nyithatok csak kicsi pozíciót. Na de nem kell mindig a milliókra pályázni, inkább legyen biztonságos helyen a stop. Így aztán végül belevágtam egy 0,8216-os vételbe.

nzdusd0927.JPG

Csodás, ugye?

Mindig olyan jó érzés látni, ahogy az árfolyam szinte pontosan onnan indul felfelé, ahol megvettem. Ezt az érzést nem tudom megunni, igazi drog :-) A stopszintet nyilván hamarosan módosítani fogom, amint kihúzom a kezem a fenekem alól, ahova az EURHUF miatt tettem.

Azzal meg az van, hogy már tuti nyerő trade, hiszen a stopszint a nulla felett, ráadásul az első nagy megiramodás tetején lezártam a pozim egy részét, így az a profit már tuti zsebben van. Ami ezután történik már csak hab és csokireszelék :-)

eurhuf0927.JPG

Ha újra megindul felfelé, akkor majd utána küldöm a stopszintet, addig inkább nézelődöm tovább. Abból baj nem lehet.

süti beállítások módosítása