Maradok a briteknél

Nem mindig kereskedem le azokat az ötleteket, amiket a Traderszobából kapok, de amikor valamelyik egybeesik az én elképzeléseimmel, akkor nagyon is. Mint a legutóbb, most is szinte telepatikus jelnek vettem, hogy épp a GBPUSD grafikont nézve gondolkoztam egy eladáson, amikor az információs szupersztrádán ugyanez a javaslat ért el hozzám. Jó, mondjuk Jerry kicsit mintha rákattant volna erre a devizapárra, hiszen két nap alatt ez már a harmadik kereskedési tipp volt rajta, na de pont én, a kényszeres személyiségemmel, ne ítélkezzek már... :-)

Bevallom, nem kifejezetten ugyanazok voltak az indokaim az eladásra, ugyanis gyertyakonfigurációkban mondhatni 1.0-ás a verzióm, viszont az órás grafikonon azt láttam, hogy pár napja (hellyel-közzel) sávosan mozog az árfolyam, így a tíz órás, szép hosszú kanócos gyertyát fals kitörésnek értékeltem, és valószínűsítettem, hogy az árfolyam ezután inkább a sáv alja felé indul majd. Na ehhez hozzájött a megerősítés, úgyhogy szépen bele is vágtam.

gbpusd0814.JPG

Hát, nem azt mondom, hogy óriási zuhanás történt, de azért bőven pluszban vagyok, és most már bármi történik, ez a kereskedés profittal zárul.

Két napja a font átmeneti gyengüléséért fohászkodtam, és egy darabig jól is mentek a dolgok, de aziránti reményeim, hogy az EURGBP árfolyama szépen felmegy a legutóbbi esés 50-es Fibo szintjéig, és onnan hull majd alá soha nem látott mélységekbe, nem igazán valósultak meg.

 eurgbp0815.JPG

38-nál ugyanis látványosan megtorpant, sőt vissza is fordult, bár a mai állást elnézve még bármi történhet. Egyelőre még nem mondok le erről a pozícióról, kivárom mi lesz.

süti beállítások módosítása