Pozíció nélkül maradtam

Szolgálati közlemény 1: az elmúlt héten nem lustaságból tűntem el, csak eléggé lebetegedtem, mondhatni cudarul voltam, így a géphez sem tudtam odaülni, nemhogy kereskedni. Hát mikor, ha nem a legnagyobb nyárban történik ez velem? Most már állítólag megmaradok, bár nem mondanám hogy a topformámat futom. De azért próbálkozom.

Szolgálati közlemény 2: Legutóbbi posztomban kicsit félreérthetően keseregtem a péntek esti 160 pipes EURHUF spread miatt. Ez igazából elég extrém eset, főleg péntek este szokott így megugrani a devizapiac likviditása miatt, de egyébként bőven 20 alatt van, sőt, ha nem is hosszú időre, de láttam én már tíz alatt is jó párszor. Hiszen pont ezért nyitottam számlát az Alfatradernél többek között, mert elég jó spreadek vannak. Szóval don’t worry. Már ha egyáltalán valaki aggódott emiatt :-)

Egyébként annyi történt az elmúlt időszakban, hogy a szívemnek oly kedves aranypozíciómnak is annyi. Próbáltam megmenteni, és reménykedtem, hogy jól elhelyezett stopom megmenti, de hát a remény szintén nem tőzsdekompatibilis érzelem. Ha az árfolyam eléri a stopszintet, akkor bye-bye pozíció. Nagyon kevésen múlott, ami külön dühítő. Persze az arany megmarad, meg hát én is tovább kereskedek, így elég valószínű, hogy vételi szándékaim és a nemesfém grafikonja egyszer még találkozik, bár ahhoz most igen erős jelet kell adnia a piacnak. Többet ugyanis nem szándékozom veszíteni rajta.

arany073nagy.JPG

A lényeg, most megpróbálom felvenni a grafikonok ütemét, és nekiállok kereskedni, hogy holnap már valami konkrétumról is be tudjak számolni. Mert jelen pillanatban a pontos időn kívül semmit nem tudok, Vágó úr.

süti beállítások módosítása