Nosztalgia, Buffett és az Isteni GBPUSD

Nosztalgia fogott el tegnap, amikor az utcán véletlenül megláttam MissPipet. Eszembe jutott a blog, ahová oly régen írtam, pedig szerettem írni és olvasni azt. Imádtam szerzőtársaim, MissPip és DrPotter üdítő írásait, mert élmény számba ment, ahogy átadták kereskedési botlásaikat, és piaci jó tanácsaikat. Stílusuk annyira szórakoztató, hogy még Warren Buffett is megirigyelné őket ezért. Apropó Warren Buffett. Tegnap ő is megosztatta piaci jó tanácsait szokásos évértékelőjében. Mivel egyes gondolatai oly közel állnak hozzám, gondoltam megosztom veletek.

buffett.png

Ha piaci szereplő vagy, akkor Buffett öt befektetési tanácsa közül a leghasznosabb a következő: Forming macro opinions or listening to the macro or market predictions of others is a waste of time. Indeed, it is dangerous because it may blur your vision of the facts that are truly important”.: Buffett mondatai leegyszerűsítve a következőt jelentik: Makrogazdasági véleményt formálni, vagy hallgatni a makrogazdasági mutatókra nem más, mint elvesztegetett idő. Rendkívül veszélyes dolog, mert elhomályosítja azokat a tényeket, amelyek tényleg fontosak. Hasonlóan gondolom én is. Mindössze jól kell olvasnod a grafikont, hogy nyereséges piaci szereplő legyél.

gbpusdmonthly_1.png

A makrogazdasági mutatók további GBP erőt jósolnak, hiszen a brit gazdaság és kamatpálya bla-bla-bla. A technikai elemzés, a grafikon olvasás, ellenben arra figyelmeztet, hogy a jelenlegi árfolyamszinteken, 1,67-1,68, a GBPUSD veszélyes vizeken jár. Az emelkedés hamarosan kifulladhat, és akár mély korrekció is elindulhat hamarosan. A következő írásomban megnézzük technikailag mit mutat a devizapár grafikonja, és a jövő eldönti majd melyik módszernek lett „igaza”.

süti beállítások módosítása