Pankszterek a Parketten.

Emlékek, álmok, gondolatok.

Könyv címek. Vagy versek.

Fekete ember

telepszik melléd.

Ne légy egyedül.

Szergej!

Ez rock and roll.

 

Grafikonba bújt az áldás.

A csatorna sűrűsödik.

Mi is a te stratégiád?

A Maradj nyertes.

 

Egyenleg: Ez betűvel kiírva,

vagy mi itt a döbbenés?

Mostantól jó vagyok. Ez döntés dolga.

 

Maradj top-on.

Szerénykedj, légy alázatos!

 

Ez rengeteg.

Ez nagyon sok.

Várok.

Csak egyre több lesz.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Elmentem Birgire, töltöttem vele egy trading napot és a portfolio.hu  5 napos day-trader képzésre is. LINK
Ezidáig a saját érdeklődésemnek és tempómnak megfeleleően haladtam a tanulásban. Most csatlakoztam a csoporthoz.

Megnéztem, hogy kereskedik egy profi. Nagy ajándék az élettől, hogy Birger rajongóként ott lehettem. Vidéki srác a Margit-szigeti luxus szállóban. Kétszer ettem friss halat, a konyha remekelt az nap. Volt minden mi szem-szájnak ingere, nagyon jó volt a bekészítés. Mindenhol futottak a chartok a monitorokon. Érdekes volt hasonló érdeklődésű emberekkel találkozni. Álmomban nem gondoltam volna, hogy egyszer csak hipp-hopp ott ülök és hallgatom, persze bőszen jegyzeteltem.

Birger 6 év alatt vált sikeres kereskedővé.

Többször elveszítette a teljes tőkéjét.

A tapasztalat több, mint tudni valaminek a mikéntjét!

Amikor veszítek a piacon, az számomra

mindig a tanulás időszaka, nem a veszteségeké.

Mindig egy jelzés, hogy nem voltam ott

teljesen fejben és hogy legközelebb

jobbnak kell lennem.

Meg hogy...

Kereskedjünk elvárások nélkül.

Ne döntsd el, merre megy a piac.

Semmi prekoncepció.

Amit látunk, ne amit gondolunk.

Ne nagyon nézzük a híreket.

A publikátorok általában rossz irányba terelik a gondolatokat.

Sokkal hatékonyabb, ha megfigyeljük, hogy merre megy az ár.

A trend erősebb, mint a hír. Kevés trendfordító hír van.

Figyeljük a piacot.

Az erőt, ami a piacot alakítja.

Megkeresni a legkisebb ellenállás útját.

Ha nyomás van a csökkenés felé,

Ezt próbálom lekereskedni,

De nem érdekel, hogy miért van a csökkenés.

No indikátor, nincsenek okok.

Gyorsabban kell cselekedni az indikátornál.

 

Miért bukunk, ha emeljük a kockázatot.

Demóban általában mindenki sikeres.

Egyensúlyozás egy padon, vagy egy vonalon, két méter vagy negyven méter magasan,

Ez feszültséget szül.

Rugalmas kereskedés. Ami fontos, az aktuális árfolyam mozgása.

Nincs helyes ár, csak aktuális ár.

Azon az adott napon, mi a fő erő?

A saját véleményt nem lehet lekereskedni, mert az .......költséges.

Véleményes kereskedés nagyon veszélyes.

Hosszú távon jobb kivárni, mit minden mozgást lekereskedni.

Ne a találati arányt kontrolláljuk, hanem  az átlagos nyerő-vesztő nagyságot.

Majd a piac elmeséli, hogy mit akar.

Lefelé  trend gyorsabb.

Lefelé nyíló trendeknél, arra kell figyelni, hogy a előző mélypontoknál fordulhat.

Lehet, hogy kihagyunk egy lehetőséget, de ne üldözzük a piacot.

Ha van erős trend, nem érdemes szembe menni vele.

Ha kistoppol a piac, vegyük tudomásul a piac visszajelzését.

A piac határtalan, ez nagy gond  a számunkra. Az ár akárhova mehet. No limit in the market, boundless, határtalan, chaotic, There is no logic, or order. Permanently developing.

Minden a kockázatról szól.

Ez is csak pszichológia.

Mit kereshetek? Mit veszíthetek?

Maradj üzletben!

 

süti beállítások módosítása