Kenguru vagy kiwi?

Kicsit rám ijesztett az NZDUSD, annyira, hogy el is gondolkoztam, minek nekem két pozíció a dollár ellenében. Egyébként sem szeretem a párhuzamos dolgokat, dupla munka, és dupla rizikó az élet más területein is :-)

Így elkezdtem mérlegelni, hogy az ausztrál dollárt vagy az új-zélandi dollárt tartsam meg.

Az AUDUSD-ben már jó ideje benne ültem, ami mindenképpen mellette szólt (hűséges típus vagyok ugye), arról nem is beszélve, hogy a napon túli jóváírásokból is szép kis összeg gyűlt össze. Egyébként akárhányszor meghallom a carry trade fogalmat, mindig az jut eszembe, hogy ha legközelebb művésznevet választok, feltétlenül Carrie Trader leszek...

Viszont az meg az ausztrál dollár pozícióját gyengítette nálam, hogy már jó ideje toporog itt nekem, igazából nem éreztem, hogy nagyon meg akarna indulni. Ráadásul felhívták a figyelmemet a várható kamatdöntésre és ilyenkor szoktak a grafikonok úgy viselkedni, mint a hormonzavaros macskák tavasszal. És ennyi idő után veszíteni már nem szerettem volna semmiképpen.

Hogy mi szólt az NZDUSD mellett? Hát az, hogy szeretem! Nem elég? Jó... de olyan szépen kifundáltam azt a vételt, hogy egyszerűen sajnáltam kiszállni.

Döntésben gyors vagyok, úgyhogy a végeredmény az, hogy lezártam az AUDUSD pozimat, egy szép kis profittal, és nulla megbánással. Pont máig. Mert ugye most ez van:

audusd1205.JPG

Persze nem értem miért vagyok meglepődve. Hiszen TUDHATTAM volna, hogy ahogy lezárom, megindul :-) Murphy sehol nem érzi olyan jól magát, mint a tőzsdén!

A jó hír, hogy legalább a drága kiwidollár is magához térni látszik. A stopot is felhúztam,így nagyot most már itt sem fogok bukni. Főleg ha nyerek. :-)

nzdusd1205.JPG

süti beállítások módosítása