Így kell nyerőből bukni

Kedvenc angolszász fogalmam a bad hair day. Ugyanis nincs ennél tökéletesebb megfogalmazása azoknak a napoknak, amikor egyszerűen semmi nem sikerül, még a tulajdon hajszálaid is ellened fordulnak. Na hát nekem bad hair hetem, heteim vannak.

Egyszerűen semmi nem sikerül. Nem sorolom fel az összes rossz döntésemet, elég néhány, amiről már írtam.

Ott van kezdetnek a CADJPY. Még meg sem tanultam a nevét, máris belémvágta a tőrt. Jó, ok, tulajdonképpen én szaladtam bele abba a szúróeszközbe. Száz pip profitban elgondolkoztam, hogy talán le kellene védenem egy kis pénzt, és akartam is, de....ahogy Russal Brand mondaná: ... aztán tovább éltem az életem.

cadjpy1030_1.JPG

A piac is tovább élte az életét, és úgy döntött, most még kicsit visszanéz a stopszintem alá. Mivel tutira akartam menni, jó mélyen volt. Ez fájt. Nagyon.

És gondolom, senkit nem lepek meg azzal, hogy tettem egy buy-limit megbízást az NZDUSD grafikonra. Most már csak azért is. Tudom, ezért majd megkapom, hogy amatőr vagyok, meg indulatból kereskedek, meg hogy belezúgtam a devizapárba (ez mondjuk tagadhatatlan) DE én akkor is hiszek a felemelkedésben.

Azzal nincs is baj. A baj azzal van, hogy hol volt a megbízásom, és meddig ment le az árfolyam, mielőtt visszafordult.

nzdusd1031.JPG

Kicsit sok ez nekem egymás után. Olyan vagyok, mint egy rossz FBI ügynök, aki két éven át készül a rajtaütésre, aztán 10 másodperc miatt lemarad a sorozatgyilkosról.

Ja, hogy van egy újabb buy-limit a grafikonon? Nos, hát az nem azt mutatja, hogy nem vesztettem el a hitemet, inkább azt, hogy bennem még hisz valaki, bár ő se normális, szóval nem minősül logikusnak ez a döntése.

Remélem, majd csak kistoppolódik valahol ez a mélyrepülésem, aztán majd újra dobálom a nyereséges megbízásokat. Túl keveset iszom mostanában, lehet, hogy ez a baj? :-)

süti beállítások módosítása