Fontos lenne egy kis fontgyengülés

Véget ért az olimpia, így újra teljes testfelülettel és szellemi összpontosítással fordulhatok a kereskedés felé. Most már kizárólag annak kell szurkolnom, hogy az árfolyamok arra menjenek, amerre én gondolom.

Újra elkezdtem vizsgálgatni a grafikonokat a momentum stratégia jegyében, de valahogy még mindig nem érzem a lendületet. Vagyis inkább nem vagyok elég figyelmes és türelmes. Mert valahogy mindig az van, hogy bámulom az adott devizapárt, és nem látok egy jó belépési pontot sem, aztán amikor órákkal később visszanézek, akkor meg ott vigyorog a képembe egy csodás és elszalasztott lehetőség.

Persze olyan is van, hogy átalszom az alkalmakat, legutóbb például a mellékelt ábrán mérgelődtem kicsit, persze teljesen hiábavalóan. Inkább annak kéne örülnöm, hogy egyáltalán már felismerem, hol kellett lehetett volna pozíciót nyitni:-)

usdchf0809mo.JPG

Pedig igen kicsi kockázattal szép kis nyereség lett volna, na de nem reggel hatkor...

Tök jellemző rám, hogy bár még ebben sem vagyok valami ügyes, közben mégis valami új és izgalmas daytrading stratégiára vágyom... :-) Jó lenne végre valami újat tanulni, de ennek nyilván csak akkor van értelme, ha végre képes leszek összeszedni magam, és széles spektrumú figyelmemet kicsit jobban koncentrálni. Ez persze nem jelenti azt, hogy a régi stratégiáimat elvetem, hiszen például a Fibo katapult már annyira a szívemhez nőtt és annyira belém rögzült, hogy gyakorlatilag minden szembejövő meredek felületen ösztönösen behúzgálom a szinteket, és korrekciót várok. 

Most például az EURGBP grafikonján elmélkedtem, annyira, hogy ez végül egy sell limit megbízásba csapott át. A devizapár  - már a négyórás grafikonon is látszik, de a napos alapján nem kérdés -  csökkenő trendben van. A legutóbbi emelkedés Fibo 61-es szintje ugyan megfogta és vissza is pattant, de előbb-utóbb újra lefelé illene mozdulnia. Na de honnan?  Bár korábbi ellenállásokat elnézve akár a 61-ig is felugorhat az árfolyam, én ezúttal a Fibo 50-es szintet tettem meg befutónak. A stopot a legbiztonságosabb helyre tettem. És a limit... nos hát tettem ahova tettem, de azért majd odafigyelek én erre a kereskedésre, amennyiben létrejön.

eurgbp0813.JPG

süti beállítások módosítása