Az aranyért küzdök

Ez baromira nem tartozik a témához, de szeretném írásban rögzíteni, hogy nagyon büszke vagyok Cseh Lacira. Mert persze Gyurta Dani elképesztő dolgot vitt véghez, de számomra az igazi sportember az, aki ilyen méltósággal képes szembenézni egy fikázós, mindenben elvárásokat támasztó közvéleménnyel, és csak azért is feláll a padlóról. Mert bár sokan ebben az országban kizárólag az aranynak tudnak örülni, én ezt a bronzot kicsit megkönnyeztem.

Na jó, azért nekem is csak az arany számít most... :-) de teljesen más okokból. Nem gondoltam volna, hogy mégis visszakanyarodik az árfolyam, de ahogy néztem a grafikont, egyszerűen úgy éreztem, itt az idő, hogy újra pozícióba kerüljek. Mert most már nem a kitörés a lényeg, hanem a 61-es Fibo szint.

arany0803négyó.JPG

Nem vettem sokat, és persze nagyon könnyen meglehet, hogy szépen lezuhan, de egyelőre úgy tűnik, tiszteletben tartja a szabályokat, és visszapattan. 

Az utóbbi napokban kicsit visszafogtam magam, mert valóban nem tudok teljes erőbedobással a kereskedésre koncentrálni. Inkább kevesebb pozícióm legyen, de nem akarok bukni a figyelmetlenségem miatt. Majd ha vége az olimpiának újra próbálkozom a napon belüli kereskedésekkel, most inkább csak nézegetem, mi zajlik a grafikonokon. Mert például nagyon érdekel, hogy régi nagy szerelmem, az NZDUSD merre tart.

nzdusd0803.JPG

Most úgy látszik, hogy a 61-es szint nem jelentett neki tartós akadályt, viszont ha tovább emelkedik, akkor kérdés, hogy azzal a kedves kis betonfallal ami fölötte tornyosul, hogyan birkózik meg. Szóval bármennyire szeretnék újra kereskedni ezen a devizapáron, egyelőre inkább kivárom, hátha jön valami egyértelmű piaci jel. Bár ahogy magamat ismerem, ha nem jön, akkor keresek :-)

süti beállítások módosítása