Lehetne minden hét ilyen?

Az aranyról csúnyán lemaradtam, ezen nincs mit szépíteni. (Azért nem bánnám, ha az 1620-30 körüli ellenállások némi korrekcióra késztetnék.) Viszont képtelen vagyok bánkódni, hiszen nem csúnya profittal zártam az EURHUF pozíciómat :-) Talán ez volt a második olyan kereskedésem, aminek az eredetileg meghatározott limit vetett véget, és nem én, pánikból vagy óvatosságból. Jó, hát járt az árfolyam 283 alatt is, én meg 284-nél kiléptem, de ne legyek már kapzsi. Bár már a múlt, azért ideteszem a grafikont, olyan szép :-)

eurhuf0727.JPG

Közben egy kicsit nyertem az AUDUSD páron is, vele még csak most ismerkedem, de mondhatom, jól sikerült a bemutatkozás :-)

aususd0727.JPG

Igazából azért nem a Fibo 61-es szinthez tettem a vételt (ami 1,023 lett volna), mert volt ott ez a szabad szemmel is jól látható támasz 1,0205-nél, és gondoltam, onnan tuti, hogy visszapattan, ráadásul így az 1,0095-re helyezett stopszintem is közelebb lesz. És bejött. Sokat azért nem kockáztattam, többet is vehettem volna, de így is szép kis profit lett a jutalmam.

Közben még az USDCHF grafikonján is garázdálkodom. (Eddig főleg a momentum stratégiát próbálgattam rajta, kisebb-nagyobb sikerrel). Az árfolyam megkérdőjelezhetetlenül emelkedő trendben van, a négyórás grafikonon pedig az látszik, hogy kicsit oldalazgat, egy korábban már többször is támaszként szolgáló szinten. Így aztán viszonylag szűk stoppal vettem. Ha lefelé indul el, akkor sem vesztek sokat, viszont felfelé a valószínűbb. 

usdchf0727h4.JPGAzt hiszem elmondhatom, hogy kivételesen sikeres hetet zártam, és tényleg nem dicsekedni akarok, de tök büszke vagyok magamra. Tudom, ha az ember elszáll, azonnal jön a pofon, de én egyáltalán nem gondolom hogy annyira profi lennék. Egyszerűen jól jött ki a lépés, meg talán kockázatkezelésben is egyre jobban fejlődöm. Sanszos,hogy ez a kereskedés dolog valóban örök szerelem lesz az életemben :-)

süti beállítások módosítása