Újra aktiválódtam

Szóval ahogy írtam, skalpolásra adtam a fejem (micsoda gyönyörű kép), bár remélem én viszonylag kevés hajam elvesztésével megúszom új szenvedélyemet. De először is arról, hogy bár megkaptam, hogy csak "vakítom" magam a grafikonnal, és korrekciót sejtettem, miután az EURHUF lefelé kitört az ékből, de úgy tűnik az árfolyam is egyetértett velem, és az történt, amire számítottam. A lényeg sajnos az, hogy nem találtam el a beszállót (a piros vonalnál volt a sell limitem), így ebből az azóta igen nyereséges trade-ből kimaradtam.

eurhuf1011.JPG

Aztán nem felejtettem el az NZDUSD-t sem, mert hosszú távon még mindig az árfolyam emelkedésében hiszek. Találtam is egy vételi lehetőséget, a négyórás grafikonon jól látszik, hogy a vételi pontomat nem csak az alakzatból való várható kitörés, hanem előző támaszszintek is indokolták.

nzdusd1012.JPG

Ma reggelre aktiválódott is a pozícióm, bár természetesen ebben a mozgásban még benne van egy visszateszt lehetősége is, de mint a múltkor is, minden nap csak egy kis pluszt jelent a számlámon a rollover miatt, így bőven ráérek kivárni amíg úgy istenigazából elindul felfelé. Remélem ezúttal tényleg megfogom az egyik kedvenc devizapáromat.

A skalpolással meg az van, hogy kíváncsiságom erősebb volt önbizalomhiányomnál, ezért elmentem egy kétnapos rendezvényre, hogy egy igazi "skalpmestertől" kapjak használható infókat. Nem lenne fair, ha itt most leírnám azokat a stratégiákat amiket tanultam, de az biztos, hogy elkapott a szenvedély. Igaz, teljesen más kereskedési módszer, és még bele kell jönnöm, viszont az is kiderült, hogy csodásan illik impulzív személyiségemhez. Úgyhogy most leginkább az egyperces és ötperces grafikonokon töltöm az időmet, jóval többet, mint eddig, de úgy érzem megéri, legalábbis a napi profitjaimat elnézve. Félreértés ne essék, nem nyerek minden kereskedésen, de az elmúlt két hetet nézve egyértelműen pozitív a mérleg. 

süti beállítások módosítása