Ez egy nyerő év lesz, érzem

Most már tényleg ideje megnyitnom az új évet, tehát BOLDOG 2013-at MINDENKINEK!

Egy új barátom azt mondta nemrég, hogy túl sokat panaszkodom, meg nyavalygok. És mivel ő állandóan beszól egy nagyon kedves fiú, így hát önvizsgálatot tartottam, sőt mi több, elhatároztam, hogy ezt az évet töretlen optimizmus fogja jellemezni mind a gondolataimban, mint azok külső megnyilvánításában.

De azért egy retrospektív nyafogást még megengedek magamnak, ha már úgy zárult az évem, ahogy. Mutatom.

EURHUF négyórás grafikon:

eurhuf0103.JPG

Ahogy a mellékelt grafikonon látható, gyakorlatilag egy hajszál felével maradtam le arról, ami esélyes volt az év trade-je címre. Meg sem néztem hány fillérem múlt a dolog, mert attól csak még idegesebb lettem volna. Rájöttem, hogy egy ilyen eset engem sokkal jobban megráz, mintha nagyot buknék egy pozíción, mert ott legalább TÖRTÉNIK valami. De ez...

Nyavalygás vége. Pont.

És azt még hozzátenném, hogy bár az EURHUF nagyon fájt, új-zélandi szerelmem és az ezüst is szép profitot hozott decemberben, így ha minden hónapban csak ennyit nyerek idén, akkor minden okom meglesz a vidámságra.

Optimista évkezdésemnek a tőzsdén emellett még két eleme is van:

1. az én egyetlen és pótolhatatlan Jerry-m

2. egy vételi pozi, ami akár még jó is lehet

EURGBP négyórás grafikon:

eurgbp0103.JPG

Különösen meglepő érveket nem tudok döntésem mögé felsorakoztatni, mint a Fibo50-es szintet, és a korábbi támaszzónát. Ezért került a vételem 0,81235-re. Kicsit megijedtem amikor nagy lendülettel lefelé indult, de most már OPTIMISTA vagyok :-) hiszen ha nem 50, akkor 61, ezen ne múljon. :-)

süti beállítások módosítása